Як отримати ключ ЕЦП?

    Для того щоб користуватись електронним цифровим підписом потрібно отримати сертифікат ключа. Є два основні способи для його отримання:

 

1. через систему Приват24 (перейти)

2. через акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК) (перейти)

 

    Перший спосіб (Через систему Приват24)

     Вам потрібно бути клієнтом ПриватБанку, в такому випадку ви можете отримати ЕЦП за допомогою Приват24.

1. Авторизуйтесь до свого особистого кабінету в системі Приват24.

2. Натискаємо «Усі послуги»/«Бізнес»/«Завантажити сертифікат».

3. Перевірте дані, які мають відповідати паспортним. Обов’язково введіть поле електронної почти. Після цього натисніть “Дані вірні”

4. Натискаємо кнопку “Вибрати”, для вибору директорії, де буде зберігатись файл - сховище ключів.

5. Придумайте пароль для файлу – сховища ключів. Пароль повинен мати довжину не меньшу ніж 8 символів та включати в себе цифри та букви латинського алфавіту.

6. Введіть пароль який надійшов Вам SMS-повідомленням або до мобільного додатку Приват24. Встановіть прапорець біля пункту «Я ознайомлений та згоден з Умовами та правилами надання банківських послуг і підтверджую коректність даних відправлених мною» та натисніть “Далі”.

7. Заявка на отримання сертифікату отримана. З’явиться вікно з відповідним повідомленням та інформацією щодо сертифіката.

 

      Другий спосіб (Через акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК))

1. Підготувати потрібні документи:

- Заповнена та підписана Реєстраційна картка для фізичної особи встановленого зразка, у двох примірниках;

 

- Копія паспорта заявника (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта заявника виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьового та зворотного боку та копія паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання, або копія Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи), або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

 

- Копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

 

- Копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

 

* - У разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.

 

2. Зареєструватись в одному із Центрів сертифікації

 

3. Прийти в Центр сертифікації з документами та чистим носієм інформації (флеш-пам*ять чи диск DVD-R);

 

4. За допомогою фахівців згенерувати ключі та записати їх на носій.

Скачати додаток UKey
Скачати додаток UKey

info@ukey.net.ua | +380935219559 | Kyiv, Ukraine